Omarkování míče na greenu
Dobrý den, prosím Vás o radu v těchto případech: 1. Může se člen soutěžního výboru a hlavní rozhodčí v jedné osobě účastnit turnaje?( jedná se o klasický turnaj na stablefordy) 2. Může hráč jít označit míček markovátkem aby mu nesjel dolu po greenu, když tím zdrží hráče, který je na řadě s ranou do stejného greenu ? Snad jsem to napsal pochopitelně děkuji
Pravidla nezakazují hru ani rozhodčímu, ani řediteli turnaje a ČGF jejich hru zakazuje svou směrnicí až v rámci mistrovských turnajů.
Co se týká označení míčku na greenu - určitě na něho máte právo v případě, pokud by jeho poloha některému z hráčů pomáhala a on musí na omarkování počkat bez ohledu na to, že to bude chvíli trvat. Pokud míč nepomáhá je váš dotaz nerelevatní. Vy si můžete jím míč označit a spoluhráč múže svůj míč odehrát klidně před jeho označením.
21.5.2019
