Míč leží současně v bankru a ve vodní překážce
Otázka
Pokud míč leží současně v bankru i ve vodní překážce, nebo například na grínu a současně ve vodě (míč na grínu se dotýká červené čáry) – může se hráč sám rozhodnout, podle kterého pravidla bude postupovat?
Odpověď
Ne, hráč se rozhodovat nemůže.
Rozhodnutí 26/1,5 říká, že pokud míč leží současně ve vodní překážce a něčem jiném (například se na grínu dotýká červené čáry, nebo leží na hranici spojující bankr s vodní překážkou), musí hráč postupovat podle pravidla 26 (Míč leží ve vodní překážce)!
28.1.2016
