Do hry uveden další míč, původní pak nalezen v jamce
Otázka
Hráli jsme jamkovku. Kolega hrál přes stromy na green, já pak z ferveje. Kolegův míč jsme nenašli, a tak se vrátil zpět, uvedl do hry další míč a přihrál si na jamkoviště. Když si ho šel omarkovat, šel kolem jamky a v ní uviděl svůj první míč. Trval na tom, že jamku vyhrál. Měl pravdu?
Ano, měl.
Tím, že první míč skončil v jamce, byla jamka dohrána a spuštění dalšího míče už bylo nerelevantní. Rozhodnuto podle Pravidla 1-1.
Odpověď
6.11.2016
