Pátek, 20 Září 2019 12:47
Pokud neexistuje silný důkaz o tom, že „X-out" nebo „refurbished" míč nevyhovuje Pravidlu, může jej hráč používat. Pou
Čtvrtek, 08 Srpen 2019 13:51
Hráč na 3parové jamce zahrál svou první ránu do vody (trestné oblasti) a pro další postup se rozhodl využít dropovací
Neděle, 04 Srpen 2019 17:25
Pokud míč leží v izolované stopě po zvířeti, nelze použít definici o abnormálním stavu hřiště a míč se musí hrát, jak
Úterý, 18 Červen 2019 00:00
Pokud hráč při cvičném švihu zasáhne míč, nejde o ránu ve smyslu pravidel (hráč neměl v úmyslu míč trefit), a tak se v
Sobota, 27 Duben 2019 08:42
Pokud se míč v klidu opírá o praporkovou tyč a jakákoli jeho sebemenší část je pod úrovní povrchu jamkoviště, byl dohr
