Pondělí, 13 Duben 2020 00:00
Je na provozovateli, aby zabránil shlukování, respektive na hráčích samotných, aby dodržovali patřičný odstup. Elimino
Pátek, 28 Únor 2020 00:00
Platí pravidlo 13,1d o beztrestném pohnutí míčem i v případě, že při patování trefím soupeřův míček na grínu?
Čtvrtek, 13 Únor 2020 16:26
Míček mi skončil na forgreenu, kousek od jamky. Chtěla jsem proto patovat, ale ve směru hry byl springler. Mohla jsem
Pátek, 31 Leden 2020 14:56
Zahrál jsem míč přes trestnou oblast (vodní překážku označenou žlutými kolíky) na její hranu do prudkého protisvahu s
Neděle, 05 Leden 2020 00:00
Že je pravidly povoleno trénovat přihrávky nebo paty na právě dohrané jamce (nebo u odpaliště té následující) je obecn
