Úterý, 15 Listopad 2016 16:46
Pokud skončil míč ve vodní překážce, jak (a kde) leží vás může zajímat pouze z důvodu, zda náhodou nepůjde hrát. Ve vš
Neděle, 06 Listopad 2016 18:43
Pokud skončí váš míč v zatopeném bankru v nehratelné pozici z důvodu náhodné vody (bankr je zatopen, viz ilustrační obrá
Neděle, 14 Srpen 2016 11:04
Jednoznačná odpověď zní ANO. Nejjednodušším příkladem jsou fyzické možnosti hráče, které jsou bezesporu výrazně rozdílné
Pondělí, 11 Duben 2016 09:58
Podle definice je „Rada" každé sdělení nebo domněnka, které by mohly ovlivnit hráče při rozhodování ve hře, výběru hole
Pondělí, 29 Únor 2016 09:45
Na jamkovišti zvednutý míč se smí očistit vždy. Pokud ale hráč v průběhy hry zvedne míč v souladu s golfovými pravidly m
